Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! levitra

Dostrzegłeś pierwsze oznaki choroby – co musisz zrobić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje fazę choroby oraz skieruje do właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Typowe leczenie przeprowadzane jest przeważnie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe posiłki

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw oraz owoców to twarda reguła na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto zjadać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można spytać też dietetyka o właściwą dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami wzmaga aktywność seksualną. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i krępujących sytuacji między wami, też w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, żebyś oprócz zdrowego odżywiania czynnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt rozbudowane. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu